Τρίτη, Σεπτεμβρίου 20, 2011

Die little princess

   Η ιστορία μας έχει κάπως έτσι, μια φορά κι έναν καιρό ζούσε μια πανέμορφη, υπέροχη, μέσα σε όλα, αξιολάτρευτη, καλομαθημένη πριγκίπισσα! .... WTF??? Σε ποιον αιώνα βρισκόμαστε? Δεν υπάρχουν πριγκίπισσες??? :-0
   Λοιπόν, όλοι λίγο πολύ τι ξέρουμε... άλλοι γιατί πολύ απλά γελάμε μ' αυτές κι άλλοι πάλι γιατί επέλεξαν να είναι από αυτούς που τις υπηρετούν πιστά ( τους φτύνουμε και τους προσπερνάμε). Το σύνδρομο της πριγκίπισσας είναι ενοχλητικό και σπαστικό και πραγματικά θέλω να τις σκοτώσω! Χμ, έχω πολλούς λόγους και επιχειρήματα αλλά στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω πως κι εγώ αγαπώ το ροζ ( εντελώς ενημερωτικά ), είναι ένα από τα λίγα προνόμια που μας έχουν αφήσει οι πριγκιποπούλες!
   Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι πως ενώ είναι απλές θνητές ( guess what ΟΠΩΣ όλοι μας ) τα περιμένουν όλα έτοιμα στο χέρι, φυσικά αν δεν το κάνεις μουτρώνουν κι αρχίζουν το σπαστικό μονόλογο που περικλείει λέξεις τύπου ''ΕΓΩ απογοητεύτηκα, ΕΓΩ δεν έχω μάθει έτσι, ΕΓΩ το περίμενα αλλιώς.... '' ΕΣΥ μην σου πω που να πας, πφφ παραφέρθηκα!
   Επίσης, όλα τους φαίνονται λίγα και μίζερα. Σνομπάρουν τα πάντα και φυσικά όλα τα μέρη με απλό κόσμο, μιας και ο κώλος τους εεε ο ποπούλης τους, δεν μπορεί να βολευτεί όπου κι όπου γιατί όπως πολύ σωστά μαντεύετε ΑΥΤΗ είναι diva κι όχι σαν τους άλλους!
   Οι πριγκίπισσες λατρεύουν να αλλάζουν τον κόσμο! Ω μα και βέβαια Μεγαλειοτάτη! Θα σου πουν ( με υφάκι και λύπηση στα μάτια) πως αυτά που φοράς δεν σου πάνε και θα σε ρωτήσουν με όλος αθώο βλέμμα ''Μα γιατί δεν παίρνεις άλλα;'' Μην το διανοηθείς να απαντήσεις ''ΕΠΕΙΔΗ μου αρέσω και δεν θέλω'', απορρίφτηκε να ξέρεις! Θα σου προτείνουν να πάτε στα μαγαζιά και να διαλέξετε ρούχα που τις αρέσουν, όπως κι επίσης θα σε παροτρύνει να χαλάσεις όλα σου τα λεφτά σε ψώνια! Τι κι αν δεν έχεις να φας!
   Φυσικά και δεν την ενδιαφέρει η ζωή σου, ακόμα κι αν είσαι η κολλητή της ( ναι ναι αυτή που ονομάσαμε πιο πάνω ως υπηρέτρια της... ούπς ). Θα σου λέει για ώρες τα χαζά εε τα τόσο σοβαρά προβλήματα της και θα αδιαφορεί ακόμα κι αν πεθαίνεις βαριανασαίνωντας δίπλα της... άλλωστε όσο ακούς όλα καλά, τα υπόλοιπα ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!!
   Είναι πάντα μια σκέτη υπερπαραγωγή, κάτι μεταξύ λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο και Άρτας με τα Γιάννενα!!! Τι κι αν πάτε σε σουβλατζίδικο ή σε βασιλικό γάμο θα φοράει τα πάντα! Κι όχι αυτό δεν είναι περιποίηση είναι απλά αστείο!
   Θα λατρεύει τα ζώα, θα έχει ένα μικροσκοπικό, λιλιπουτένιο δείγμα πλάσματος και θα ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ όλα τα υπόλοιπα! Θα της είναι πολύ βρώμικα ή όχι χνουδωτά ή άσχημα! Αλλά θα τα λατρεύει!
   Στο σημείο αυτό να προσθέσω πως δεν είμαι ένα κομπλεξικό άτομο που ζηλεύει κάποια diva υπερπαραγωγή! Άλλωστε κι εγώ αγαπάω την μαγεία και τα παραμύθια αλλά ξέρω πως στην πραγματικότητα είμαι η Γιάννα κι είμαι καλά! Το αγόρι μου δεν έχει άσπρο άλογο, ούτε πρέπει να κάνει διαρκώς το καραγκιοζάκι για να χαίρομαι στο θρόνο μου! Ξέρω πως όποιος απαιτεί πρέπει και να δίνει ( λέξη άγνωστη στο πριγκιπικό βασίλειο)!
   Είναι χαζό, ανόητο και δείγμα χαμηλής νοημοσύνης μια γαϊδούρα να μπεμπεκίζει και να διατάζει τους άλλους να της φέρονται σαν να είναι κάποια ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα! Οι θεωρίες  πως και καλά αν εμείς βλέπουμε τον εαυτό μας έτσι θα μας δουν και οι άλλοι είναι βλακεία! Αν δεν με πιστεύεις κλείσε τα μάτια και πες '' είμαι ο Μ. Αλέξανδρος, είμαι ο Μ. Αλέξανδρος...'' πολλές φορές και πίστεψέ το! Θα βρεθείς στο Δαφνί!
   Κλείνοντας, αυτό που με εξοργίζει περισσότερο είναι πως οι πριγκίπισσες δεν ξέρουν να μιλήσουν, να συντάξουν μια πρόταση ( οι ξεπατικωμένες λέξεις από βιβλία δεν θεωρείται έμαθα να μιλάω), να σκεφτούν λογικά και το μόνο που έχουν στο κεφάλι τους είναι σακούλες από ψώνια! Πιστεύουν πως ο Paulo Coelho είναι μετανάστης που δουλεύει σε βενζινάδικο!!! Δεν έχουν ενδιαφέροντα, δεν έχουν γνώσεις και ω μάντεψε είναι ΧΑΖΟΓΚΟΜΕΝΕΣ!!!!
   Σίγουρα κάποια θα μου πει, πως τότε γιατί ασχολούμαι, θα συμπληρώσει πως δεν έχω ζωή και τα σχετικά που έχουν μάθει ως ποιηματάκι! Θα της απαντήσω απλά πως είναι η δουλειά μου Ω και λατρεύω την ελευθερία λόγου που κρατάω λάβαρο στα χέρια μου...
        Άντε πνίξου στην χρυσόσκονη σου τώρα...!!!



1 σχόλιο: