Κυριακή, Οκτωβρίου 30, 2011

Και τότε κατάλαβα πως μπορώ απλά να πέσω...

 

 Κλείνω τα μάτια και βρίσκομαι μπροστά σε ένα τεράστιο γκρεμό, για μια στιγμή ξαφνίαζομαι, ύστερα κοιτάω πίσω μου και βλέπω ακόμη έναν! Σίγουρα πρέπει να τρομάξω αλλά θυμάμαι πως και χτές εδώ ήμουν και προχτές και αντιπροχτές και εδώ και λίγους μήνες κάθε μέρα!
   Πόσες φορές έχεις βρεθεί σε μια κατάσταση που νίωθεις σαν όλος ο κόσμος να δημιουργήθηκε απλά για να σε πιέζει; Βλέμματα με λύπηση ή κακία; Και πραγματικά είσαι μόνη γιατί σ' όποιον κι αν μιλήσεις σου παρουσιάζει αμέσως τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις, πιο είναι το σωστό και τι επιλογές έχεις! Ναι είμαι μόνη μου και γουστάρω!
  Εγώ και το πρόβλημά μου λοιπόν, ξαπλώνω στο κρεβάτι και τραβάει την κουβέρτα μου, κάθομαι στον καναπέ και μου παίρνει το τηλεχειριστήριο, βγαίνω έξω και είναι τα αμάξια που δεν μ αφήνουν να περάσω τον δρόμο! Οκ γίνομαι παρανοική!
  Έτσι κλείνομαι στο σπίτι και κλείνω τα μάτια και ναι ως κ θαύματος βρίσκομαι στον γκρεμό μου που πλέον μου φαίνεται το πιο οικείο μέρος όλου του κόσμου! Κάθομαι στην σχισμή ανάμεσα στους δυο γκεμούς και αρχίζω να σκέφτομαι το καταραμένο πρόβλημα! Αρχίζω να να το αναλύω μέσα μου, να το επεξεργάζομαι και να μαλώνω τον εαυτό μου για τις επιλογές του! Ποιός στο διάλο είπε πως τα λάθη είναι για τους ανθρώπους;;; Μάλλον κάποιος εγκληματίας πίσω από τα σίδηρα μιας φυλακής ή πριν από την κρεμάλα ή την ηλεκτρική καρέκλα! Και εκείνη την στιγμή ακριβώς συνιδοιτοποιώ πως ναι έχω την επιλογή απλά να πέσω! Σηκώνομαι και κοιτάω τους δυο γκρεμούς μου, μπορώ να πάρω φόρα, να κλείσω τα μάτια και μετά......
   Μετά να ανοίξω τα φτερά μου και επιτέλους να φύγω από δω! Ναι να φύγω γιατί είμαι στο δικό μου όνειρο! Και αφού θα φύγω πετώντας από το όνειρό μου μπορώ κάλλιστα να γυρίσω στην πραγματικότητα και να σε αντιμετωπίσω όπως σου αξίζει! Να σε κοιτάξω στα μάτια και να σου μιλήσω!
Χωρίς φωνές... υπόσχομαι, χωρίς μελοδράματα και χωρίς εικασίες!
   Και αν δεν βρούμε λύση; Θα φύγω... το άλλο μας μισό υπάρχει... αλλά αν δεν μας θέλει αυτό... σίγουρα υπάρχουν χιλιάδες άλλα μισά που θα προσπαθήσουν επάξια να κολλήσουν τέλεια μαζί μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου