Δευτέρα, Οκτωβρίου 03, 2011

Ζω από θαύμα...

 

Πολλές φορές μέσα στην απελπισία μου ή σε κάποια αποτυχία έχω παρακαλέσει τον θεό να πεθάνω! Δεν ξέρω γιατί μου φαίνεται πάρα πολύ εύκολο να ξεστομίζω αυτές τις λέξεις! Ή τουλάχιστον μου ήταν! Ήρθα στην Ελλάδα το 1997 κι αν και θυμάμαι πολλά πράγματα, είναι πολλά που μου έχουν διαφύγει, λογικό μια σταλιά ήμουν!

Πριν ένα μήνα περίπου η μαμά μου μου είπε κάτι που απλά με συγκλόνισε και μου άλλαξε την ζωή!

Το 1997, που λέτε η μαμά μου είχε αγοράσει εισιτήρια για την πτήση Κίεβο-Οδυσσό-Θεσσαλονίκη με το αεροπλάνο Γιάκοβλεφ 42 της Αεροσβιτ! Μέχρι εδώ όλα καλά! Αν κι ήξερα ότι θα έμενα για πάντα Ελλάδα με την γιαγιά μου δεν με πείραζε και ήμουν πολύ χαρούμενη! Η μαμά μου ήταν και έγκυος τότε 2 μηνών! Η πτήση ήταν στις 17 Δεκεμβρίου!

Η γιαγιά μου, με τους θείους μου μας περίμεναν όταν άκουσαν από τις ειδήσεις πως το αεροπλάνο μας έπεσε στα Πιέρια Όρη, τα αεροπλάνο δεν είχε εντοπισθεί ακόμα! Είχαν τρελαθεί όλοι, η γιαγιά μου στο νοσοκομείο με καρδιά και γενικά ένας χαμός επικρατούσε σε όλη την χώρα μιας και στο αεροπλάνο ήταν και 42 Έλληνες που ερχόντουσαν να δουν τους δικούς τους για τα Χριστούγεννα!

Εμεις απλά είχαμε χάσει το αεροπλάνο για λίγα λεπτά, η μαμά μου ούτε που θυμάται λέει περίπου για μισή ώρα! Ο δρόμος ήταν γεμάτος πάγο και δεν το παραλάβαμε, κατά τύχη μείναμε ζωντανοί και οι 3!!!! Η γιαγιά δεν είχε σταθερό τότε και καταφέραμε να την ενημερώσουμε 2 μέρες μετά στο καφενείο που δούλευε! Ήταν απλά ένα θαύμα!

Θυμάμαι πολλές φορές που έχω γκρινιάξει πως είμαι τόσο άτυχη ή πως τίποτα καλό δεν μου συμβαίνει, μην ξέροντας πως όλη μου την τύχη την εξάντλησα τότε!!! Ψάχνω όλα τα άρθρα για τότε και θέλω πάρα πολύ κάποια στιγμή να πάω στο μνημείο που έχουν φτιάξει για κείνους τους ανθρώπους που έπεσαν τότε, να προσευχηθώ και να ευχαριστήσω τον θεό άλλη μια φορά που μου έδωσε μια παράταση! Κατάλαβα πως τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά και πρέπει κάθε στιγμή να αποδεικνύουμε πως είμαστε ευγνώμων που ζούμε!

Την Παρασκευή θα πάω Ουκρανία μετά από 15 χρόνια και τρέμω που θα μπω στο αεροπλάνο! Ευχηθείτε μου καλό ταξίδι!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου