Δευτέρα, Δεκεμβρίου 12, 2011

Κάψτε τα αυτοκίνητα ΤΩΡΑ!!!!

   Αγαπητοί μου αναγνώστες είπα ψέμματα, ναι ρε φίλε το παραδέχομαι! Θυμάστε εκείνο το άρθρο περί ανωτερότητας μπροστά στο ποδόσφαιρο... ε λοιπόν ΟΧΙ έλεγα μαλακίες! Δεν έχω πρόβλημα με την μπάλα αλλά με τα αυτοκίνητα! Ναι καλά διαβάσατε αυτά τα διαβολικά, τετράτροχα πλάσματα που αν μπορούσα θα έμπαινα μέσα στην πίστα και θα έβαζα σε όλο τον δρόμο πρόκες και μπιτόνια βενζίνης με ένα αναμμένο σπίρτο.... γιατί ίσως έτσι αποκτούσε και λίγο ενδιαφέρον το θέαμα του!
   Πριν γνωρίσω το αγόρι μου ήξερα πως υπάρχουν άντρες που έχουν εμμονές με την μπάλα ή τα αυτοκίνητα ή τις μηχανές ( ναι υπάρχουν κι άλλοι όπως για παράδειγμα με συλλογές γραμματοσήμων, παιχνιδιών ή που συναρμολογούν καραβάκια αλλά ρε φίλη δεν πιστεύω να θες να αναλύσουμε αυτούς τους άντρες) αλλά δεν έτυχε ποτέ να γνωρίσω κάποιον πραγματικά κολλημένο...


   Ήμουν τόσο αθώα που το γεγονός πως στα 18 του είχε ήδη δικό του αγωνιστικό και 2 καρτ δεν με προβλημάτισε καθόλου... θυμάμαι είχα πει η αθώα παιδίσκη τότε ''Μπράβο που κυνηγάει τόσο το όνειρο του και το παλεύει...''!!! Ο καιρός πέρασε όμως και το όνειρο έγινε εφιάλτης η κάθε Κυριακή αφιερώθηκε σε αγώνες ντριφτ, Ράλλη και αναβάσεις, ύστερα υπάρχει κάτι που ονομάζεται και φόρμουλα 1 και είναι και αυτή κάθε Κυριακή! Θα μου πείτε οκ υπάρχουν άλλες 6 μέρες! Α@@@@ οι υπόλοιπες μέρες αφιερώθηκαν στον νέο θεό ονόματι Peugeot Rallye 106 S16, ναι καλά καταλάβατε δεν μας έφτανε το ένα πήραμε κι άλλο!
   Στην αρχή όλα ήταν ωραία, με έπαιρνε μαζί και μετα πηγαίναμε βολτίτσες μετά όμως όλα αυτά έφυγαν ανεπιστρεπτεί, να με πάρει μαζί ούτε κουβέντα, χρειάζεται ειδικούς μαζί του, που δεν θα γκρινιάζουν για πιπι στα άγρια βουνά, δεν θα πεινάνε και δεν θα διψάνε! Θα ξέρουν να αναλύσουν μαζί τον αγώνα και να πουν για τις-φαινομενικά- διαφορετικές γαμάτες ζάντες! Μπλιαξ!
   Και πάλι πιστεύω θα τα άντεχα όλα αυτά, μα τι στο κάλο υπήρχαν λίγες ώρες αφιερωμένες σε μένα, δεν έπρεπε να γκρινιάζω... θα βλέπαμε ταινία....





   και μετά μου είχε πει θα τρώγαμε....

    Νομίζω έχω παραισθήσεις νομίζω πως παντού βλέπω αυτοκίνητα, πείτε μου ότι είναι η ιδέα μου, πείτε μου πως ο κόσμος δεν θα κατασχεθεί από σκατό αυτοκινητάκια που μιλάνε και ζούνε μόνα τους, τα φτιάχνουν, έχουν τουαλέτες και μυστικούς πράκτορες.... πες μου ότι τα μακαρόνια δεν μεταλλάχθηκε σε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙΑ αααααααααα


   Φίλες μου τα πράγματα είναι σοβαρά, έχω σκεφτεί τα πάντα, να πάω στον όμιλο της διοργάνωσης και να ζητήσω μια Κυριακή ή ένα Σάββατο ρεπό ( ω μα ναι τώρα ξεκίνησε να πηγαίνει και Σάββατο), να βάλω μια βόμβα και την ώρα που θα ξεκινήσουν να τρέχουν να αρχίσω να φωνάζω ''Υπάρχει βόμβα ωωωω''. Έχω σκεφτεί να ξεκινήσω εντατικά μαθήματα και να ασχοληθώ κι εγώ με όλα αυτά και να του αλλάζω τα λάστιχα στα πιτ! Ή καλύτερα να ξεκινήσω να στέλνω ανώνυμα γράμματα στις γυναίκες και κοπέλες των συμμετεχόντων πως ο άντρας τους τις κερατώνει μετά τον αγώνα!
   Ειλικρινά δεν ξέρω, έχω τρελαθεί, αυτό είναι που λένε πρόσεχε τι εύχεσαι μπορεί να σου συμβεί! Πάντα παρακάλαγα να μην μου τύχει κάποιος άρρωστος με την μπάλα και τσουπ μου έτυχε ένας τρελός με τα αυτοκίνητα! ΤΑ ΜΙΣΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ!!!! Όταν δεν με κοιτάει κλοτσάω το αυτοκίνητό του και του βγάζω την γλώσσα, ενίοτε το φτύνω κιόλας....
   Πφφφ δεν ξέρω αν έχετε την λύση βοηθήστε με αλλιώς με φαντάζομαι με ζουρλομανδύα να περιφέρομαι στο Δαφνί και να μονολογώ ''Θάνατος στον MacQueen''....
   Είχα να πω κι άλλα, μα δεν αντέχω νεύρα και πάλι νεύρα..... @@@@


Y.Γ Δεν θα αφήσω ποτέ να το παιδί μου να δει αυτό το κινούμενο... τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ
Υ.Γ.2 Κάπου κατά την διάρκεια της ανάρτησης με συνεπήρε  τρέλα και παραλογίστηκα, φυσικά και δεν βγάζω την γλώσσα στα αυτοκίνητα :-P 
Υ.Γ3 πωωωωω πάλι νευρίασα πάω να φάω σοκολάτα!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου