Τετάρτη, Ιανουαρίου 11, 2012

   Θέλω για όσο κρατάει αυτό το τραγούδι να χαθώ στην αγκαλιά σου! Θέλω όση ώρα το διαβάζεις να νιώθεις πως έκλαιγα όση ώρα στο έγραφα, θέλω να είσαι σίγουρος πως κάθε λέξη είναι για σένα! Θέλω όσο κρατάει το τραγούδι να είμαι το μικρό σου κοριτσάκι και εσύ ο πρίγκιπας μου, να με κρατάς τρυφερά και να με χαϊδεύεις στο πρόσωπο, να μου ψιθυρίζεις λόγια που ποτέ δεν ήξερες πως ξέρεις, λόγια που τα έχεις πει μόνο σε μένα!
   Θέλω να καταλάβεις πως αξίζω να είσαι εδώ και να παλεύεις κάθε μέρα για την αγάπη μου, να καταλάβεις πως είμαι αυτή που έψαχνες σε χαμένα όνειρα και ελπίδες που ποτέ δεν ζωντάνεψες! Θέλω να ξέρεις πως εγώ το ήξερα από την πρώτη στιγμή πως θα καταλήξουμε εδώ, ανήμποροι να παλεύουμε με μια αγάπη πιο δυνατή από μας!
   Θέλω να μάθεις πως σκέφτομαι για μας και πως μας φαντάζομαι να μπερδευόμαστε σε μια νύχτα και όλα να γίνονται φως και να μαι δική σου μόνο! Θέλω να μάθεις πως ζεις στην σκέψη μου και υπάρχεις εκεί να στοιχειώνεις ότι είχα ως τώρα δικό μου! Πρέπει να ξέρεις πως περιμένω μια ζωή για να σε κρατάω σαν προσευχή στα χείλη μου και να λιώνω με κάθε ψίθυρο σου στο λαιμό μου!
  Και είναι φορές που πρέπει να με κρατάς και να σκουπίζεις τα δάκρυα μου, γιατί λίγο αν μ αφήσεις θα πετάξω από ευτυχία και τότε όλα θα είναι αργά! Θέλω να νιώσεις για λίγο όσα νιώθω και να έρθεις να με αγκαλιάσεις σφιχτά, τόσο που δεν θα αναπνέω και θα σου ζητάω λύτρωση με την δική σου ανάσα...

Θέλω να το νιώσεις πως γράφω μόνο για σένα, πρέπει να το νιώσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου